Nowoczesna architektura

Domy nowoczesne

Nowoczesny dom z basenem
kliknij aby powiększyć

Nowoczesny dom z basenem

Nowoczesny dom z basenem

11 komentarzy do wpisu "Nowoczesny dom z basenem"

1 | potrycja

Marzec 3rd, 2011 at 6:39 pm

Avatar

zajebisty ten domek chce taki

2 | tomek

Listopad 15th, 2011 at 2:13 pm

Avatar

Madzia też chce taki!:) i Milo Dorotki tez by tam pewnie chętnie pobiegał :P

3 | bob budownicz

Listopad 16th, 2011 at 10:51 pm

Avatar

a ja sobie zbuduje taki :) sprzedam 1mieszkanie i zbuduje :) latwo mozna taki zrobic z ram kontenerowcow :)

4 | karolina

Listopad 29th, 2011 at 6:14 pm

Avatar

ja też mam taki wiesz

5 | Mateusz

Styczeń 9th, 2012 at 4:29 pm

Avatar

Ja ja sobie zbuduje taki w Minecrafcie :) .

6 | ovi

Luty 1st, 2012 at 9:08 am

Avatar

w polsce taki dom nie ma racji bytu

7 | Ewa

Luty 9th, 2012 at 8:44 pm

Avatar

Super projekt, nic dodać, nic odjąć, PERFEKCYJNY

8 | blant

Luty 10th, 2012 at 8:44 pm

Avatar

fajny dom zgadzam sie uwielbiam nowoczesna architekrure. nie bylo by problemu z wybudowaniem takiego w polsce. jednak standard polski zepsul by komin i troszke grubsze sciany. z powodu panujacych chlodow w zimie. choc i tak zaryzykuje zbuduje sobie kiedys taki ;d

9 | Speed

Maj 15th, 2012 at 8:28 am

Avatar

Jak ma 2 basen kryty w środku to może być;P Bo w zimę to na dworze bym się nie kąpał :/ a wygląd troszkę więcej niż ok czyli ładny :)

10 | Anonim

Czerwiec 4th, 2012 at 10:20 pm

Avatar

a niby czemu ??? 6 | ovi

11 | sis

Październik 12th, 2012 at 5:57 pm

Avatar

A ja wlasnie taki buduje :) jeszcze 3 miesiace i bedzie lux :)

Komentuj



O serwisie

Prezentujemy tu ciekawe projekty architektoniczne, odważne rozwiązania i wszystko to co może zainspirować nas gdy urządzamy dom, mieszkanie lub apartament.

thumbnail thumbnail thumbnail thumbnail thumbnail thumbnail thumbnail thumbnail thumbnail thumbnail
fiat 500X przepisy na łososia przepis na bigos Digitalis Reputation http://apartamenty-w-szczawnicy.pl